FAQ
Vítejte na naší stránce s Často kladenými otázkami (FAQ)!
Vítáme vás na naší stránce, kde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Chceme vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit nákup nebo služby.
Odpovědi na vaše otázky na dosah ruky!
________________________________________________________________________________________
Jak mohu vytvořit účet na vaší stránce?
Ano, samozřejmě si můžete založit účet na naší stránce POMIS a to konkrétně registrací, kterou můžete provést proklikem nebo v pravém horním rohu kliknutím na ikonku panáčka.
_____________________________________________________________________________________________________
Jak změním nebo obnovím své heslo?
Své heslo můžete změnit nebo obnovit v pravém horním rohu ikonkou panáčka a zvolením varianty "zapomenuté heslo".
_____________________________________________________________________________________________________
Jaké platební metody přijímáte?
Vaši objednávku můžete zaplatit buď předem převodem nebo dobírkou u kurýra. Více informací o dopravě a platbě najdete v článku "doprava a platba"
____________________________________________________________________________________________________
Jak zruším nebo vrátím objednávku?
Pokud jde o zboží SKLADEM, je možné objednávku stornovat do 24 hodin. Pokud se jedná o zakázkovou výrobu, která je již uhrazená a vyrábí se, není možné tuto objednvku již stornovat ani zrušit.
Vrácení objednaného zboží, které nebylo vyrobené na zakázku je možné do 14 dnů viz. obchodní podmínky bod VI.
____________________________________________________________________________________________________
Jak mohu sledovat stav své objednávky?
V mailu nebo ve zprávě od přepravce budetemít k dispozici sledovací číslo, klikněte na odkaz pro sledování, který vás přesměruje na stránku přepravce s aktuálními informacemi o doručení.
___________________________________________________________________________________________________
Jaké jsou náklady na dopravu a jak dlouho trvá doručení?
Veškeré informace ohledně cena nákladladů na přepravu, najde ve spodní části stránky "Doprava a platba"
___________________________________________________________________________________________________
Máte mezinárodní doručení a jaké jsou s tím spojené náklady?
Ano, je možné od nás odeslat zásilky i do jiné země. Vždy nás však předem kontaktujte.
___________________________________________________________________________________________________
Jaký je postup reklamace a vrácení peněz?
Předem nás o reklamaci nebo vrácení zboží informujte nejlépe mailem info@pomis.cz, abychom se dohodli na postupu a možném řešení.
___________________________________________________________________________________________________
Můžete mi poskytnout informace o záruční době na vaše produkty?
Ano, samozřejmě. U každého zboží je přesně definovaná záruční doba, kterou najdete v detailu protuktu v záložce "Parametry".
___________________________________________________________________________________________________
Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?
V případě dotazů nás kontaktujte na telefonním čísle zákaznické linky 739 458 065 (Provozní doba eshopu: Po-PÁ 9:00-15:00) nebo mailem na info@pomis.cz.
___________________________________________________________________________________________________
Proč jsem nedostal potvrzení objednávky?
V případě, že Vaše objednávka obsahovala všechny potřebné údaje a byla řádně odeslána, chyba mohla nastat v zadání mailové adresy. Neprodleně nás proto kontaktujte, abychom vše napravili.
___________________________________________________________________________________________________
Máte fyzickou prodejnu nebo showroom?
Ano, máme vzorkovny ve Velkých Opatovicích, nám.Míru 653 a v Praze Březiněvsi na ulici K Březiněvsi 474/5 (Woodparket).
Svoji návštěvu je však nutné předem nahlásit.
____________________________________________________________________________________________________
Jaké jsou často kladené otázky ohledně produktů?
Nejčastější otázky jsou ohledně vhodného materiálu pro interiér nebo exteriér. Pro tyto případy jsme vytvořili Blogovou sekci, kde se dozvíte spoustu užitečných informací na široké spektrum témat.
Nicméně pokud ani v blogu odpověď na Vaši otázku nenajdete, kontaktujte nás a velice rádi Vám dáme radu nebo na dotaz odpovíme.
_____________________________________________________________________________________________________
Jak mohu aktualizovat své kontaktní informace?
Stačí se přihlásit do svého uživatelského účtu nebo nás telefonicky kontaktovat.
_____________________________________________________________________________________________________
Děkujeme za vaši důvěru.